Persbericht: "Mazoutbedrijf Comfort Energy wordt totaalleverancier energie"

donderdag, 2 april, 2015

HASSELT – Na 40 jaar op kop in de mazoutsector, betreedt Comfort Energy de energiemarkt nu als totaalleverancier van gas, elektriciteit én mazout. Dit onder de slogan ‘Van alle energie thuis’.

De grootste mazoutverdeler van België voegt deze maand gas en elektriciteit toe aan haar aanbod. Hiermee wordt Comfort Energy de belangrijkste distributeur op de Belgische markt die de mogelijkheid biedt om energiepakketten samen te stellen inclusief mazout. “Er was nood aan een revolutie in energieland op maat van de mazoutgebruiker”, stelt Comfort Energy-topman Francis Wanten.

Vanaf 1 april kunnen klanten overschakelen naar een energiepakket van Comfort Energy. Naast de keuze van de type(s) energie die ze geleverd wensen te krijgen, kunnen klanten opteren voor een compleet en servicegericht PLUS-pakket of een uitsluitend online GO-pakket. “Zo bieden we onze klanten een transparante en complete oplossing voor energie van A tot Z. Twee tarieven zonder gedoe – gewoon makkelijk en duidelijk”, aldus Wanten.

“Geen ommezwaai, maar expansie”

Na vier decennia als leverancier van huisbrandolie, heeft Comfort Energy haar lokale wortels over heel België verspreid. Met gas en elektriciteit twee takken toevoegen aan de energieboom, was volgens Francis Wanten een kwestie van tijd: “Wij geloven nog steeds rotsvast in de toekomst van mazout”, verklaart hij. “Het is en blijft een van de voordeligste manieren om je huis te verwarmen. Het is alleen niet de enige. Dit is voor ons dan ook geen ommezwaai, maar een expansie. Vooral willen we ons huidige cliënteel het gemak en de transparantie bieden om voor al hun energienoden bij één distributeur terecht te kunnen, of dat nu gas, elektriciteit en/of mazout betreft.”

Om hun nieuwe activiteiten in de verf te zetten, koos Comfort Energy voor een volledig vernieuwde website en lanceerden ze de slogan ‘Van alle energie thuis’. “Ons huidige logo behouden we: we zijn nog steeds dezelfde leverancier die onze mazoutklanten al jaren over de vloer krijgen en vertrouwen”, aldus Wanten. “We hebben er nu gewoon twee energetische jonge telgen in de Comfort Energy-familie bij!”

Wallonië zal evenwel nog een beetje geduld moeten hebben om energie van Comfort Energy te ontvangen. De nodige vergunningen zijn wel al goedgekeurd en de onderhandelingen met de distributienetwerkbeheerders zitten inmiddels ook in de finale fase.

Opgelet: